Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Nesterenko K$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Nesterenko K. V. 
Social and historic conditionality of the concepts of law and their representation in fiction [Електронний ресурс] / K. V. Nesterenko // Проблеми законності. - 2016. - Вип. 135. - С. 254-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2016_135_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.705 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Nesterenko K. 
The application of information technologies during maintenance to ensure the reliability of the operation of aviation equipment [Електронний ресурс] / K. Nesterenko, S. Rahulin, I. Syroizhka, О. Dmitriev, N. Zhivitsky, A. Sharabaiko // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_1_27
У ході експлуатації авіаційної техніки проводиться комплекс робіт за підтримкою і відновленням її коректності і працездатного стану, якщо це необхідно і можливо. Ці задачі вирішуються за допомогою інформаційних систем при обслуговуванні авіаційної техніки. При необхідності і можливості під час експлуатації авіаційної техніки виконується комплекс робіт за підтримки і в ідновлення її виправданого і виправданого стану. Задачі реєстрації з використанням ІТ-рішень при обслуговуванні авіаційної техніки. Технічне обслуговування літаків є важливою складовою авіаційної системи, яка забезпечує функціонування авіації у всьому світі. У цілому продуктивність повітряного руху зростає, а жорсткі вимоги до серйозної графіки промислових рейсів обумовлюють необхідність збільшення інтенсивності використання повітряних судів. Продовжено вживання вимог до своєчасного технічного обслуговування. Технічне обслуговування - це комплекс робіт (наборів операцій), який виконується на авіаційному обладнанні під час попередньої і післяопераційної підготовки, зберігання та транспортування з метою підтримки його працездатності. Продукти для технічного обслуговування - це не нові продукти, які виконуються завдання, передбачені в виробничому завданні. Якість технічного обслуговування відображає якості праці інженерно-технічного персоналу авіаційно-технічного обслуговування об'єкта. Першочергова задача системи якості - надавати організації по технічному обслуговуванню гарантовану можливість виробництва надійних виробів. Для оцінки повноти відповідності об'єму і технологіям виконання робіт, наданих виконавцям і передбаченим завданням технічного обслуговування, а також для порівняння результатів роботи різних операторів і співробітників з встановленими стандартами, необхідними для покращення процедури та оцінки ефективності. Якість обслуговування забезпечується технологічним обладнанням і організацією процесу з використанням ІТ-систем, які повинні відповідати правилам, затвердженим компетентними організаціями за технічним обслуговуванням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.596 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Nesterenko K. 
Human factor in the quality improvement system of aircraft maintenance [Електронний ресурс] / K. Nesterenko, S. Rahulin, A. Sharabaiko // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 1. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_1_11
Вивчено людський фактор в системі підвищення показників якості технічного обслуговування, які призначені для оцінки повноти дотримання виконавцями обсягу і технології виконання робіт, передбачених завданнями на обслуговування. Мета статті - порівняння результатів роботи різних операторів і колективів з встановленими нормативами або між собою, для обурунтування заходів, спрямованих на підвищення якості, для оцінки ефективності цих заходів. Залежно від призначення показників якості та методики їх визначення розрізняють початкові оцінки якості, узагальнені показники якості і загальний рівень якості. Кожен вид оцінок якості технічного обслуговування має відповідні області застосування і порядок розрахунку. Напівмарковських процесів з кінцевим безліччю станів; узагальненого структурного методу; використання теорії ігор; побудови і аналізу причинно-наслідкових графів, дерев оцінки ситуацій. В зв'язку з неухильним ускладненням АТ, впровадженням нових технологій висуваються все нові вимоги до персоналу наземних служб, відбувається зростання ціни за відмову авіатехніки. Тому зниження частки відмов з вини обслуговуючого персоналу, обумовлених психологічними особливостями його діяльності, відноситься до числа пріоритетних завдань фахівців з безпеки польотів. Це свідчить про те, що вплив людського фактора на якість і ефективність технічного обслуговування повітряних суден недостатньо повно вивчено в світовій авіаційній науці. Висновки: в цілому проблема підвищення якості професійної діяльності операторів з технічного обслуговування є комплексною і дослідження повинні стосуватися всього аспекту факторів, що впливають на його показники.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.048 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Khrashchevskyi R. V. 
Model of Decision Making Using Artificial Neural Networks [Електронний ресурс] / R. V. Khrashchevskyi, O. B. Ivanets, K. S. Nesterenko, O. M. Horskyi, O. G. Baybuz // Electronics and control systems. . - 2021. - № 4. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2021_4_4
Зроблено теоретичні узагальнення та одержано перспективні рішення науково-теоретичних проблем оцінки людського фактора в системі керування безпекою польотів на основі прогнозування виникнення небезпечної подій, що може одержати за собою ризики в авіаційній діяльності. Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку активного підходу до системи керування ризиками безпеки польотів і місця людського фактора у виявленні джерел небезпеки, загальні положення та сучасні перспективи розвитку штучних нейронних мереж для прогнозування завдань та їх місце в системі прийняття рішень, що надасть змогу визначити невирішені питання, обгрунтувати відповідні підходи до її вирішення, зокрема оцінити можливість виникнення небезпечної події порушення стану серцево-судинної системи оператора авіаційної діяльності. Розроблено методику побудови штучної нейронної мережі для задач прогнозування біологічних об'єктів ризику, засновану на теоретичному підході для використання в моделі прийняття рішень. Використання штучних нейронних мереж надало змогу розробити модель прогнозування настання негативної події раптового порушення стану серцево-судинної системи оператора авіаційної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.311 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Lutskyi M. 
Information technologies for managing aviation systems [Електронний ресурс] / M. Lutskyi, R. Khrashchevsky, O. Ivanets, K. Nesterenko // Наукоємні технології. - 2022. - № 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2022_2_2
Проаналізовано особливості впровадження проактивного підходу в авіації. У рамках цього підходу людський фактор розглядається як причина виникнення небезпечної події. Проведено аналіз особливостей прийняття рішень з метою визначення можливостей підвищення надійності прийняття рішень в авіації. Імовірність виникнення небезпечної події, тригером якої є людський фактор, запропоновано визначати на основі оцінки функціонального стану оператора за інформаційними параметрами серцево-судинної системи. Запропоновано підхід до визначення інформативності параметрів, який безпосередньо залежить від кількості вимірювань цих параметрів. Підвищити достовірність прийняття рішень щодо стану об'єкта пропонується не шляхом збільшення кількості вимірювань, а шляхом додаткової обробки вже виміряних інформаційних параметрів, тобто отримання вторинної інформації. Як приклад оброблено результати вимірювань RR-інтервалів електрокардіограми методами нелінійної динаміки, а саме картами Пуанкаре. Застосування методів нелінійної динаміки до вже виміряних параметрів серцево-судинної системи може забезпечити збільшення обсягу інформації про стан оператора та дати нове розуміння змін параметрів серцево-судинної системи при прихованих фізіологічних станах, забезпечуючи додаткова прогностична інформація та доповнення до традиційного аналізу в часовій та частотній областях. Методи нелінійної динаміки дають додаткову і незалежну інформацію про фізіологічну, а також про приховану фізіологічну відповідь на дестабілізуючі фактори. У роботі на прикладі обробки вже існуючих інформаційних параметрів RR-інтервалів електрокардіограми здійснено їх проекцію у фазовому просторі за допомогою карт Пуанкре для підвищення інформативності варіабельності серцевого ритму. Інтервали RR представлені у вигляді часових рядів, а карта Пуанкаре дозволяє оцінити динаміку серцевих скорочень на основі спрощеного вбудовування фазового простору. Використання карт Пуанкаре, як одного з методів нелінійної динаміки, дозволяє проводити якісний і кількісний аналіз серцевих сигналів, що відображає мінливість даних. Отримані в роботі "3D карти Пуанкаре" мають перевагу в реалізації їх побудови і можуть бути використані для ілюстрації таких властивостей, як нестаціонарність і мультистабільність, важливих для розуміння динаміки системи фізіологічної регуляції за наявності дестабілізуючі фактори. Крім того, можна виявити несподівані закономірності в структурі даних, що робить цей метод корисним для дослідницьких досліджень, спрощуючи формування гіпотез, розробку та перевірку математичних/фізіологічних моделей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 691.479 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Nimych О. 
Review of Mathematical Support and Software for Design of SHF Devices [Електронний ресурс] / О. Nimych, L. Klobukova, K. Nesterenko, I. Yakoviv // Наукоємні технології. - 2022. - № 3. - С. 167-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2022_3_2
Сьогодні під час розроблення пристроїв НВЧ широко використовують машинні методи проектування, які базуються на наявних базах знань і базах даних. Розвиток обчислювальної техніки дозволив на основі ЕОМ проектувати різні складні розподілені системи, які класичними аналітичними методами здійснити неможливо. Відомі результати з дослідження різних пристроїв НВЧ та їхньої елементної бази подано у вигляді баз даних різних предметних галузей. Зростання швидкості передавання інформації призвело до необхідності розроблення нових підходів до розроблення математичного (МЗ) і програмного (ПЗ) забезпечення. При цьому основною проблемою є відсутність універсального МЗ і ПЗ, що дає змогу порівняно просто розв'язувати широкий клас задач проектування різних НВЧ пристроїв. Вибір відповідного ПЗ є досить складною проблемою і залежить від досвіду і кваліфікації розробників. Зазвичай під час вибору ПЗ розробники звертаються до різних вузькоспеціалізованих експертів, які досить часто також не в змозі дати аргументовані поради. Тому виокремлення потрібного класу ППП для проектування НВЧ пристроїв із великого розмаїття наявних пакетів є актуальним завданням. Аналіз останніх публікацій показав, що під час проектування пристроїв НВЧ нині використовують сотні різних ППП, розроблені на основі різних підходів до розроблення моделей і методів їхнього аналізу. Ця обставина не дає змоги порівняно швидко вибрати відповідні ППП. Крім того, під час розв'язання задач проектування різними методами часто кінцеві результати відрізняються один від одного. Тобто, кінцевий результат залежить від використовуваного ППП. Таким чином, для отримання найкращого результату іноді потрібне розв'язання однієї і тієї ж задачі різними методами. і після цього здійснюється вибір найкращого результату. Така процедура вимагає великих економічних витрат і не гарантує отримання найкращого результату. Мета статті - ознайомлення спеціалістів з проектування різних пристроїв НВЧ із математичним та програмним забезпеченням автоматизованого проектування, найбільш прийнятних для розробки розподілених систем. Здійснено аналітичний огляд сучасного математичного забезпечення автоматизованого проектування систем НВЧ у форматах 1D, 2D, 3D моделювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.874 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського